Sposób
załatwiania spraw

Sposób załatwiania spraw

 

W zależności od rodzaju sprawy załatwiane są:

- osobiście

Biuro Obsługi Klienta mieści się w Piasecznie przy ul. Żeromskiego 39. Obsługa interesantów odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach: 8 – 16.

- listownie

- telefonicznie pod numerem: 22 750 23 20

- drogą elektroniczną:

· adres e-mail: kontakt@pwikpiaseczno.pl

· serwis iBOK: ibok.pwikpiaseczno.pl

· Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) na ePUAP pod adresem: /pwikp_spzoo/SkrytkaESP

Zgłoszenia w zakresie awarii na sieci wodociągowo-kanalizacyjnej przyjmowane są całą dobę pod numerem telefonu: 603 309 399

 

Biuro Obsługi Klienta prowadzi obsługę w zakresie:

  • zawierania i rozwiązywania umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków

  • wystawiania faktur za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki na podstawie podanych odczytów wodomierzy

  • udzielania informacji o rozliczeniach

  • przyjmowania reklamacji dotyczących ilości i jakości świadczonych usług

  • przyjmowania i rejestracji korespondencji przychodzącej do Spółki

  • udzielania informacji dotyczących podłączenia do sieci wodociągowo-kanalizacyjnej oraz wydawania warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

  • dokonywania uzgodnień dokumentacji projektowej na wykonanie przyłączy

  • opracowania projektu budowlanego przyłącza wodociągowego lub kanalizacji sanitarnej

  • wykonania przyłącza wodociągowego lub/i kanalizacyjnego

 

Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków:

Przyjmowanie interesantów wnoszących skargi i zażalenia odbywa się w poniedziałki w godzinach 10.00 -12.00 po uprzednim umówieniu telefonicznym.

Numer telefonu do zapisu 22 701 54 08 lub 22 701 54 00.

Istnieje możliwość zmiany terminu spotkania po wcześniejszym kontakcie z Sekretariatem Zarządu pod numerem telefonu 22 701 54 08.

Osoby zapisujące się na spotkanie prosimy o podanie: imienia i nazwiska, jakiej konkretnej sprawy będzie dotyczyć rozmowa oraz numeru telefonu kontaktowego.


Autor:

Data utworzenia:16.12.2024 11:59:35

Data ostatniej aktualizacji:14.01.2025 07:52:23

Ilość zmian:5 (zobacz rejestr zmian)

Kontakt

Przedsiębiorsto Wodociągów i Kanalizacji w Piasecznie Sp. z o.o.

Siedziba i Biuro Spółki
ul. Żeromskiego 39, 05-500 Piaseczno
Recepcja tel: 22 701 54 00
email: kontakt@pwikpiaseczno.pl

Pogotowie Wodociągowo-Kanalizacyjne
tel: +48 603 309 399 (całodobowo)

Biuro Obsługi Klienta
czynne: poniedziałek-piątek w godz: 08:00-16:00
tel: 22 750 23 20 lub 22 701 54 00