W zależności od rodzaju sprawy załatwiane są:
- osobiście
Biuro Obsługi Klienta mieści się w Piasecznie przy ul. Żeromskiego 39. Obsługa interesantów odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach: 8 – 16.
- listownie
- telefonicznie pod numerem: 22 750 23 20
- drogą elektroniczną:
· adres e-mail: kontakt@pwikpiaseczno.pl
· serwis iBOK: ibok.pwikpiaseczno.pl
· Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) na ePUAP pod adresem: /pwikp_spzoo/SkrytkaESP
Zgłoszenia w zakresie awarii na sieci wodociągowo-kanalizacyjnej przyjmowane są całą dobę pod numerem telefonu: 603 309 399
Biuro Obsługi Klienta prowadzi obsługę w zakresie:
zawierania i rozwiązywania umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
wystawiania faktur za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki na podstawie podanych odczytów wodomierzy
udzielania informacji o rozliczeniach
przyjmowania reklamacji dotyczących ilości i jakości świadczonych usług
przyjmowania i rejestracji korespondencji przychodzącej do Spółki
udzielania informacji dotyczących podłączenia do sieci wodociągowo-kanalizacyjnej oraz wydawania warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
dokonywania uzgodnień dokumentacji projektowej na wykonanie przyłączy
opracowania projektu budowlanego przyłącza wodociągowego lub kanalizacji sanitarnej
wykonania przyłącza wodociągowego lub/i kanalizacyjnego
Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków:
Przyjmowanie interesantów wnoszących skargi i zażalenia odbywa się w poniedziałki w godzinach 10.00 -12.00 po uprzednim umówieniu telefonicznym.
Numer telefonu do zapisu 22 701 54 08 lub 22 701 54 00.
Istnieje możliwość zmiany terminu spotkania po wcześniejszym kontakcie z Sekretariatem Zarządu pod numerem telefonu 22 701 54 08.
Osoby zapisujące się na spotkanie prosimy o podanie: imienia i nazwiska, jakiej konkretnej sprawy będzie dotyczyć rozmowa oraz numeru telefonu kontaktowego.